Kipróbáltuk a VW T-Roc R-t
A 4,30 méter hosszú sportverzió, a T-Roc R további 20 milliméterrel csökkenti a padló magasságát, autónk alja így mindössze 16 centiméterrel fekszik az aszfalt fölött. Az ennek megfelelő, 7. generációs sport-Golf alja 13 milliméterrel közelebb esik a földhöz.
Akárcsak a fenti hetes Golfban, a T-Roc R-ben is négykerékhajtást és 300 lóerőt találunk. Ezt a modellt azoknak ajánlhatjuk, akinek sok helyre van szükségük, de kevés a türelmük, mivel a hetes golfot már nem gyártják, a nyolcas golf sportváltozata pedig még nem jelent meg.
445 literes csomagtartójával a T-Roc messze lekörözi a Golf kapacitását. A hátsó üléseket hátrahajtva ez 1290 literre bővíthető, az utastérben pedig a jól megtermett felnőttek is elférnek. A belső tér anyagválasztása, a műanyag karosszéria és az ajtóborítás is jól passzol egy kifejezett sportmodellhez, sőt, a szériában alumíniumpedálok és sportülések is elérhetőek.
A csomagtartó üres állapotban lazán veszi a kanyarokat, ám takarékosságra ne számítsuk: 10 liter alatt ritkán ússzuk meg a fogyasztást a teszt során.
Autogramm
Vezetési élmény 3/4
Könnyed és komfortos
Teljesítmény 3/4
2 literes, négyhengeres benzinmotor
300 lóerő (221 kW)
Max sebesség: 250 km/óra
Fogyasztás 1/4
7,5 liter/100 km, 9,8 liter (a teszt során)
Ár 2/4
16 millió forinttól
A tesztautó értéke 20 és félmillió forint