Ha vinni kell, ha hozni kell - Mindenki használja a belföldi szállítmányozást

Iparági elemzések adatai szerint tavaly több év után először ismét növekedett a hazai közúti áruforgalom.
Ha vinni kell, ha hozni kell - Mindenki használja a belföldi szállítmányozást

A bővüléssel szemben ugyanakkor a fuvarozói kapacitások szűkössége áll, mivel sem az üzemanyag ára drasztikusan növekszik, ráadásul a több éve kialakult gépkocsivezetői hiány szintén tovább mélyült. Európában már több mint 400 ezer vezető hiányzik. Ki segít megtalálni az egyensúlyt?

Sok más szektor függ a belföldi szállítmányozástól

Akár elektronikai webáruházból rendelünk egy új holmit a háztartásba, akár a lakásfelújításhoz szükséges anyagokat választjuk ki a szakáruházban és szállíttatjuk házhoz, a kiszemelt áru alapvetően ugyanazon a módon jut el hozzánk. Az eladó és a vevő között a legtöbbször helyet foglal egy vagy több szereplő, akik gondoskodnak róla, hogy gyorsan, zökkenőmentesen kapjuk kézhez a megvásárolt termékeket. A fuvarozó magát a szállítást végzi, míg a szállítmányozó a fuvarszervezést, az ahhoz kapcsolódó adminisztrációt intézi annak érdekében, hogy minden küldemény a leghatékonyabban érjen célba.

Hogy mindig legyen, aki kiszállítja

Akár eladóként, akár vevőként vagyunk érintettek a kereskedelemben, esetleg gyártóként vagy beszállítóként valamely termelő ágazatban, szükségünk van egy profi szolgáltatóra, aki a termékeink belföldi szállítmányozásában segítségünkre lehet. Az Európa tizenöt országában jelen lévő Raben Group több mint kilenc évtized tapasztalatával, korszerű, sokoldalú flottával és ügyfélbarát digitális megoldásokkal áll ügyfelei rendelkezésére.

Kapcsolódó cikkek

Ha vinni kell, ha hozni kell - Mindenki használja a belföldi szállítmányozást

Ha vinni kell, ha hozni kell - Mindenki használja a belföldi szállítmányozást

Iparági elemzések adatai szerint tavaly több év után először ismét növekedett a hazai közúti áruforgalom.