Egy előnyös ajánlat: bemutatjuk az új Peugeot e-208-ast

Árban is jobban megéri, mint a hagyományos változat, ráadásul számos extra is helyet kap benne.
Egy előnyös ajánlat: bemutatjuk az új Peugeot e-208-ast

Helykínálat: A mozgási szabadság a belső térben jónak mondható, hosszabb utakra azonban talán kettesben érdemesebb tervezni.

Biztonság: A közlekedési táblafelismerő, a vészfékező- és távtartó asszisztencia adott. Az e-208-asnál a vészfék a bicikliseket is felismeri és éjszaka is funkcionál. A legjobban felszerelt modellben fáradtsági- és holttér-figyelmeztetőrendszer is helyet kap.

Utazási komfort: Az e-208 súlya nagyobb, ami előnyös az utazási komfort szempontjából. Ennek ellenére az alacsony tempó mellett is érezni erőteljesebb lökéseket. A sok mindenre kiterjedő digitális szolgáltatási koncepcióhoz több idő hozzászokni, mint a konkurencia esetében. Ez a kis kormánykerékre és az alatta elhelyezkedő eszközökre is vonatkozik.

Teljesítmény/fogyasztás: erős gyorsulás, limitált végsebesség. Ennyiben a 136 lóerős e-208 nem különbözik más elektromos autóktól (8,1 másodperc alatt gyorsul 100-ra, 150 km/h óra a maximum sebessége).

A megadott 340 kilométeres hatótávolság reálisnak tűnik - télen is, amikor a fűtéshez egy áramspóroló hőszivattyú is helyet kap az autóban. A teszt során az 50 kWh-s akksi 15,0 kWh-t fogyasztott a gyártó által megadott 17,6 kWh helyett.

Ár/kivitelezés: 13 millió forint navigációs berendezéssel, LED-fényszórókkal, klímaautomatikával, elülső ülésfűtéssel és adaptív tempomattal. A hagyományos 208-as kezdőára 5 és félmillió forint volt, míg a kényelmesebb e-208 már 10 és félmillióért elérhető.


Kapcsolódó cikkek

Apple elektromos autó

Apple Titan project - Az Apple autó által keltett félelmek

Az Apple elektromos autója, nagy vihart kavarhat az autóiparban. Hogy miért, arról a cikkünkben olvashat.

Itt vannak a Toyota és a Suzuki közös autói, a Suzuki Across és a Swace Hybrid

Itt vannak a Toyota és a Suzuki közös autói, a Suzuki Across és a Swace Hybrid

Ez az első kooperáció a két népszerű japán márka között.

Óriáskombi imidzsproblémával: leteszteltük a Mercedes E400 d 4Matic-ot

Óriáskombi imidzsproblémával: leteszteltük a Mercedes E400 d 4Matic-ot

Az E-osztályba tartozó T-modell azok kedvence lesz, akik értékelik a hat hengert.