Egy előnyös ajánlat: bemutatjuk az új Peugeot e-208-ast
Helykínálat: A mozgási szabadság a belső térben jónak mondható, hosszabb utakra azonban talán kettesben érdemesebb tervezni.
Biztonság: A közlekedési táblafelismerő, a vészfékező- és távtartó asszisztencia adott. Az e-208-asnál a vészfék a bicikliseket is felismeri és éjszaka is funkcionál. A legjobban felszerelt modellben fáradtsági- és holttér-figyelmeztetőrendszer is helyet kap.
Utazási komfort: Az e-208 súlya nagyobb, ami előnyös az utazási komfort szempontjából. Ennek ellenére az alacsony tempó mellett is érezni erőteljesebb lökéseket. A sok mindenre kiterjedő digitális szolgáltatási koncepcióhoz több idő hozzászokni, mint a konkurencia esetében. Ez a kis kormánykerékre és az alatta elhelyezkedő eszközökre is vonatkozik.
Teljesítmény/fogyasztás: erős gyorsulás, limitált végsebesség. Ennyiben a 136 lóerős e-208 nem különbözik más elektromos autóktól (8,1 másodperc alatt gyorsul 100-ra, 150 km/h óra a maximum sebessége).
A megadott 340 kilométeres hatótávolság reálisnak tűnik - télen is, amikor a fűtéshez egy áramspóroló hőszivattyú is helyet kap az autóban. A teszt során az 50 kWh-s akksi 15,0 kWh-t fogyasztott a gyártó által megadott 17,6 kWh helyett.
Ár/kivitelezés: 13 millió forint navigációs berendezéssel, LED-fényszórókkal, klímaautomatikával, elülső ülésfűtéssel és adaptív tempomattal. A hagyományos 208-as kezdőára 5 és félmillió forint volt, míg a kényelmesebb e-208 már 10 és félmillióért elérhető.