A Z generáció már online vásárolja az ajándékokat

Idén karácsonykor a pandémia ellenére is tele lesznek a bevásárlóutcák, hiszen mindenki a tökéletes karácsonyi ajándékok után kutat.
A Z generáció már online vásárolja az ajándékokat

Egyre többen választják ugyanakkor azt a megoldást, hogy egyetlen klikkel, gond nélkül megveszik az interneten, amit szeretnének, hiszen ezt a szokásos lárma, a káosz és a tömeg nélkül is megtehetik.

A Smartly digitális ügynökség kutatása szerint a Covid tartósan megváltoztathata a vásárlással kapcsolatos szokásainkat. A felhasználók ugyanis egyre nagyobb bizalommal fordulnak az online vásárlás felé.

Egyre többet vásárolunk mobilról is, hiszen sok esetben a Facebook- vagy az Instagram-felületünkről kattintunk át egy webshopra. Ez a gyors, egyszerű megoldás a legjobb a Z generáció számára, hogy hamar letudják az ajándékvásárlás problémáját.

Emellett évről évre egyre többen posztolják ki a közösségi felületekre, hogy mire is vágynak karácsonykor, és ehhez a #whatiwantforchristmas hashtaget is gyakran használják a TikTokon és az Instagramon.

A többek ilyen módon is jó ajándékötleteket gyűjthetnek ezekről az oldalakról, amelyeket aztán gombnyomásra be is szerezhetnek.

Galambos Dániel

Kapcsolódó cikkek

Pénz = boldogság?

A pénz nem boldogít! – Vagy mégis?

Egyes kutatások szerint van egy határ, amely után már nem tesz boldoggá a pénz. Egy amerikai tanulmány azonban ellentmond ennek.

Időgazdálkodás, avagy mivel töltötték az emberek a lockdown miatti váratlanul jött szabadidőt?

Mihez kezdtünk a váratlanul érkezett, sok szabadidővel?

Most úgy tűnt, végre lesz időnk, de mégsincs – mondja a szabadidő-kutató.