Teljesen megújul a 87 éves játékmárka

Fentarthatóbb csomagolást, új logót és küldetést jelentett be a Schleich.
Teljesen megújul a 87 éves játékmárka

Alig van olyan háztartás, ahol ne lenne néhány a német Schleich cég játékfiguráiból. Az immár 87 éves márka történetében idén nyártól egy új fejezet nyílik: újratervezett, fenntarthatóbb csomagolással és ezzel együtt új logóval, weboldallal jelentkezik.

Amikor a gyerekek kezükbe veszik a Schleich figurákat és játékkészleteket, képzeletük láthatatlan, varázslatos világokba csöppen. Minden víziló, minden Tyrannosaurus Rex, minden lógófülű nyúl egy izgalmas, folyamatosan fejlődő történet kezdete. Azok a szülők, akik tanúi annak, hogy gyermekeik ezekkel a figurákkal játszanak, tudják, hogy a Schleich márka több, mint egyszerű játék, inkább a történetek ihletforrása, amely felébreszti a mesélés örömét.

Ahol csak lehet, kerülik a műanyagot

Mindezek a szempontok 2022 júliusától még inkább előtérbe kerülnek a 87 éves játékmárka jelentős változásaival, amit a napokban jelentettek be világszerte.

A környezetvédelem és a fenntarthatóság jegyében ezentúl ahol csak lehet, kerülik a műanyagot, és újrahasznosított és újrahasznosítható anyagokkal helyettesítik. Ennek értelmében új, "zöldebb" csomagolást kapnak az ikonikus figurák.

A másik változás egy modernizált, egyszerűsített logó, amely a játékosság érzését kelti. A gondolatfelhő formáját idéző logó maga is a "Mi lenne, ha?" szellemére utal, amely az új márka középpontjában áll. A márka új szlogenje pedig – where stories begin (ahol történetek születnek) - az új márka lényegének rövid, emlékezetes kifejezése.

Repülő elefántok fantáziavilága

A legjobb történeteket a gyerekektől származnak: tündérek játszanak a sárban, elefántok tudnak repülni, cápák és tehenek a legjobb barátok.

"A gyerekek mindig új történeteket találnak ki, folyamatosan kísérleteznek, és képzeletükkel felfedezik a világot. Amikor a Schleich figuráinkkal játszanak, azonnal elragadja őket a saját, privát univerzumuk. Idén nyártól kezdve még láthatóbbá és kézzelfoghatóbbá tesszük márkánknak ezt a magját" - magyarázza Dirk Engehausen, a Schleich GmbH vezérigazgatója. A Schleich meggyőződése, hogy a jó játék 90 százalékban gyermek és tíz százalékban a figura.

A Schleich weboldal is új külsőt kap 2022 júliusában - ahol a cég világszerte meghívja rajongóit, hogy osszák meg saját történeteiket, amelyeket a Schleich figurákkal és készletekkel való játék ihletett.

Kapcsolódó cikkek

Nemzetközi komornyik akadémia Hollandiában

Nemzetközi komornyik akadémia Hollandiában

8 hétig tart, 12 000 euró az ára a tanfolyamnak.

Ők a top munkaadó cégek most Németországban

Ők a top munkáltatók most Németországban

Az első helyen a nálunk még kevésbé ismert tecis áll, második az SAP.

Ennyiért bérelhetsz mobilszaunát

Mobilszauna: bent nagyon meleg - kint nagyon hideg

A körülmények teremtette nyereséges üzlet: autóba épített mobilszauna.